omväg :o

Hejsan !!

idag så har det vart cykelutflykt !
inget shema då asså .

det börja med att åkte bil till skolan med mamma . Jag tog av cykeln sen ställde den framför skolan . Sen gick jag in och satte mej vid datan . Det var ingen i klassrummet sen kom Ebba . Vi gick ut och sen kom den första bussen , den bussen jag åker med . Sen va vid med Kim , sen kom resten . Vi hängde ett tag och jag gick runt och smsade. Sen så skulle vi cykla . Jag cykla typ i mitten , jag hade Kim framför och annie bakom . Det är fett tråk att cykla på led ... Men sen så var vi framme , vid torpet . vi var där till tolv , jag var oftast med : Ludde , Kim , Annie , Amanda , Wille och Danne .  Sen så på hemvägen gjorde jag världens omväg . Jag svängde av med Samme , Wille , Lukas , Edvin , Dane och Danne . Dane och Edvin svängde av efter ett tag . Wille och Danne stanna med för väne vrf . Sen så cykla jag fram till Samme Lukas han var seg :P Sen så stanna typ Samme och jag för vi såg en helikopter !!!!!!!! :O :O :O  ;D
sen kom Lukas ikapp oss !
Sen s å trodde vi det var brandkår.helikoptern :P
så vi stanna ett tag och titta för den typ åkte runt över allt .
vi trodde att dom letade efter en brand :p
sen hann Danne och Wille ikapp oss .
Då cykla vi .
Sen skulle Samme gå av , eller han svängde hem .
Lukas var seg :P
så  cykla med Wille och Danne !
sen skulle dom gå av så då cykla jag sj ;D

sen orkar jag inte skriva mer men det var en jävligt bra bit omväg :P :P





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback