ÄLSKAR MIN KLASS HÅRT !

Hejsan :D

förlåt för jag inte skrev igår !
dagen har vart fett bäst och fett typ flummig ;p <3
sen vill jag bara säga att det kommer inte bli nåt bloggande på 9 dagar (A)
skall till turk (a'
så om ni vill nåt skriv på sms , kommer kanske inte svara .
sen kommer alla bilder + text efter .
men asså jag vill iväg o så men liksom se på dette .

Fredag : Kalle Kräksjuk
Lördag : Gustav Kräksjuk
Söndag : Gustav och Linnea Kräksjuk
Måndag : Gustav och Linnea Kräksjuk
Tisdag :  Mamma Kräksjuk
Onsdag : Mamma Kräksjuk
Torsdag : ingen Kräksjuk hoppas jag !!!!!
Fredag : Absolut ingen kräksjuk :@

sen dagen var ju kul :D

Bibliotek : Satt inne på lekis och läste tyst . sen hade dom samtidigt samling och alla är sååå söta (a''
Matte : Fi fan ,värsta matten hitentills . liksom vi har snackat om bråk när jag var borta så fatta inget ;s
Ombyte : Vi bytte om till gympan sen läggde fram kläderna vi skulle ha på fotot :D
Gympa : Det var väl fan inte gympa , det var ju typ stormkök ;s
Ombyte : Vi fixade till oss typ länge för det var skolfoto snart - hade en brun-vit randig tunika och vita tights.
Lunch : Ungsfisk potatis morötter - satt med Ebba , Kim , Annie , Jasse , Ludde <33
Foto : Det var nå fel på strömmen så vi fick vänta ett tag . män jä tro jä icke blä brahh !
Prov : Jag får väl hopppas på de bästa , kändes okej men inte säkert .
Tyst läsning : Inte för jag läste . Typ glodde på alla :P
Engelska : typ enkelt :D
Cina : Det här vill jag skriva om bara för att det var fett bäst :o
Fröknarna skulle gå och ta foto .
Så vi i klassen var själva och tjohej :P
Jag typ starta allt genom att gå runt och flumma och kasta bollar på killarna !
Det var så jävla kul :P
hahah .
alla typ hållde på förutom Jasse ;P
sen så såg vi Cina var påväg alla typ drog till sina platser :D
Linnea - Markus var är min låda :o
Markus  - hahahah !
Jag lyfte på hans keps där låg min låda .
Markus - HAHAHA !
Linnea - var är min penna och sudd !
Markus - HAHAHAHAH !
sen typ låg dom bakom hans öra eller nåe .
dom typ as garva :P
sitter bredvid markus ......
sen kom Cina och vi var knäppt tysta .
Cina - Gud va ni är duktiga
Linnea- Japp visst är vi .
sen börja jag garva och alla bah :
- Linnea bah hoppa runt och typ hållde på !!!
sen börja alla typ as garva :P

älska min klass (A)<333333333


sen vare slut för dagen :P






what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback