min bästa klass (a'

Hejj bara för jag har fett tråk ( :o ) så skriver jag detta !

Markus Lindkvist -
klassens dö-skalle-man :P

Samuel Käldare
- Du är en blyg typ men ändå kul . I fyran hörde jag typ dej prata med mej .
klassens målis.

Annie Larsson -
du är min flumm vän . vi har alltid kul och du har bäst humor och svin söt !
klassens flumm-tjej

Felix Nordin -
Vi var bra kompisar förut men inte längre . men du är iaff skit snäll och rolig !
klassens hammarbyare

William Snöbohm -
du är en sjukt kul kille . vi har vart kompisar i hela vårt liv . du är grymt kul !
klassens flumm-kille

Lukas Ekström -
vi har också vart kompisar i hela vårt liv och du är snäll .
klassens mini-boy

Edvin Amfunds -
Du är en schysst kille och har en bra humor .
klassens vanliga

Ludvig Rieem Cristoffersson -
du är en grymt snäll kille och vi har känt varann hela livet !
klassens konstnär

Gustav Mattsson - DU ÄR EN TOK !
klassens TOKER

Jasmine Mathsson
- Du är bäst gumman . du är sötast i stan och jag skrattar alltid med dej !
klassens ängel

Tobias Ronström -
Du är en helt sjuk kille . kan aaaaldriiiig sluta prata men fett schysst !!!!!!!!
klassens pratkvarn .

Kim Nygren -
du är bäst . du är typ konstigt bäst . vi har vart b-vänner sen alltid !
klassens knasboll


Linnea Pettersson -
kan aldrig sluta le och har värdelös humor  :P
klassens glader

Emrik Niklasson -
du är en schysst grabb och har världens bästa humor !!!!!!!!!!!!!!
klassens english-boy

Daniel Nilsson -
en jätte snäll kille grym på varpa . typ konstig :D
klassens sport-nörd

Ebba Nylund -
snäll och gillar sina hundar .
klassens hund-nörd

David Lingren -
du är så jävla kul . värsta konstiga typen x''D
klassens konstiga-sak

Leonard Fröling -
känner typ inte dej men du är kul iaff !
klassens roliga

Daniel Lorin -
du är en kul typ och har alltid nåt nytt på gång !
klassens GALNING




what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback