sjuk .

Hejj :D :'(

sjuk idag ;s
sämst !

1. sjuk inför turkiet :o
2 . Bästa skoldan !
3 . Måste va hemma imorrn också för det kan smitta ;s

igår kväll så spy'de jag . Så då måste jag va hemma idag , även om jag mår bra -det kan smitta -
Sen måste jag va hemma imorrn med fast det orkar jag nt , jag vill va mää klassen , jag vill va mä på träningen !
Nu låter det kanske konstigt men jag vill jobba mkt nu inför turk så jag slipper ligga efter som fan ...
Sen typ alla andra dagar har typ roligt folk vart sjuka o nu när jag är sjuk är ingen de :o

jag har ju inte så mkt att skriva om denna dag / hitentills / men jag kan ju skriva om igår !


IGÅR :D

igår så började det med att jag vakna tidigt , sen börja jag läsa Liv o Lovisa ( som jag läste ut )
Sen så var jag tvungen att gå upp o packa och fixa .
Sen så åkte vi och hämtade Anna , Linnea och Susanne .
I vår bil så åkte Kim och Jasse som var fett jobbiga ;D
Anna och Linnea :D
Mamma och susanne !
och lilla jag :D
Men sen var vi framme vi väskinde , vi spela lite på fem-manna tills nån kom och låste upp .
Sen så kom Felle , Kim och jag stack till henne och snacka :D
sen så uppvärmde jag .
sen hitta inte vi  kapten-saken :o
så jag fick ha tejp på armen :P
Men sen börja matchen !
Efter nåra min
så gjorde dom mål , eller Jossan råkte göra självmål :(
Sen så gjorde typ vi mål ?
men iaff dom vann med 5-4
vilket var typ fett konstigt :o
för vi vann mot dom med 5-0 och 8-1 dom andra matcherna :s
men sen så var domarn typ 12 år :o
liksom har dom nt nån som är äldre .
vi gjorde liksom ett mål sen han  bah : den var ute där borta .
men vrf blåste han inte då ! :@ :o
...
sen så åkte vi till McDonald efter matchen .
Sen kom Kim och jah på att vi kunde stanna i stan för  Kalle och Dom spelde match kl: 17:30
Så mamma släppte av oss vid mummo och moffa .
Där flumma vi ett tag för dom inte var hemma :P
Sen såg vi filmen : En shopa... bekännerlser - typ -
Den var nt så bra men den duger !
Mamma ringde sen , vi skulle gå till Rävhagen :p
Jag vetifan hur man går det :P
haha :D
eller en väg vet jag fast vi tog den svåra vägen , igenom en skog :P
sen så när det typ var 10 meter kvar så vände vi - för vi inte såg dom -
sen kom det en cyklist :D
jag : Hej , vet du var rävhagen ligger ?
han : Du är i rävhagen nu !
jag : Okejj men vi skall se fotboll .
han : Okej , men det finns en plan fast konstgräs där borta sen finns det tre planer där borta !
jag : Ahh , okejj . Tack !
sen cykla han :P

Kalle och dom förlora med typ 5-0 fast dom brukar vinna mot dom :P
så hansa hade otur idag :( :D





Postat av: linnéa

sv. jooo jag är tjock :o

sjukt fin blogg btw! :o

2009-09-14 @ 19:37:47
URL: http://linneaoxenwaldt.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback