nu drar jag till turkiet . ha det bääääst :D <3

Hejsan !
kommer nt skriva så mkt men måste säga vissa saker .
skolan idag var den bästa hitentills . asså det har vart sämst fast det har blivit kul på nåt sätt .

* Typ brutit lill-tån ;P
det gjorde ont , Annie gungde på stolen sen släppte hon så den kom på mej .
Sen på slutet av dan gjorde Jasse samma sak :P
så har riktigt jävla ont .

men wht .

det viktigaste jag skulle säga var att imorrn åker jag till sthlm.
på lördag så åker jag till Turkiet .
så nu kommer det inte alls va nå bloggande .
men ni får stå ut ;D
jag kommer vara borta till Söndan efter Lördan :D
Nej men inte Söndan som kommer nu utan den efter det .
Inte så länge jag är borta men om man driver en gård är det svårt att ta ledigt .
Jag hoppas att jag blir skit brun så jag kan äga ut alla när jag kommer hem :D
Massa bilder kommer jag ta .
Måste även läsa och skriva "Dagbok" för det skall visas i skolan sen ;( ;P
nu skall jag gå ner och lägga i lite saker i den fuuulla väskan .
sen skulle jag säga att om någon vill att jag skall skriva ett sms till dom nån dag så skicka :D
japp ;D
det var det .
talangen idag går till - Jasse för hon är så osmart men min 6-polare ;P
dagens poäng : en nia .
liksom egentligen en tia men bröt ju tån ;D
eller asså bröt ju inte men ni fattar .

sen nu har jag kommit på att ibland skriver jag lite meningar som har en mening ,
asså som jag tycker om , som stämmer .
så nu kommer en snart .
måste bara säga älskar er som läser och kommer sakna er :( <33

är du tjock ?
bara mer att älska (a'


Postat av: fanny jakobsson

Fin blogg :D

2009-09-27 @ 21:55:30
URL: http://fannyjakobsson.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback