havdhems marknad .

love !

idag så har det vart havdhems-marknad :D

först så åker man dit letar efter där min klass skall sälja . mamma och jag fixa lite sen kom det nåra med sina bakverk och så . vi satte priserna och sånt . dom första som skulle stå var sofie , tobbe och samme just då så gick Jasse och jag runt lite . Sen så efter dom var det Wille , Danne och Samme . Då gick Jag och köpte mjukglass med tobbe , ludde och jasse - pengarna kommer imörrn Jasmine - Sen skulle Jasse stå så hon stack . Sen gick Tobbe , jag och ludde tbx och där mötte tobbe andreas . dom snacka sen drog jag :P Jag gick till där vi säljade och hjälpte dom lite ;D sen skulle ludde stå med Emrik fast Emrik kom sent så tod med Ludde ett tag . Sen kom kim vi  hann åka karusell en gång . vi flumma som as fast det inte var läskigt :P sen spraaaang vi tbx för det var vår tur att stå :P sen stog vi ett tag sen så hörde vi att det skulle vi godisregn kim och jag ba sprang !! men stefan sa att en fick va kvar . Jag stanna sen kasta jag en glassback till kim som hon kunde sammla i :D vi fick ganska mycket :P sen såg vi David och felix . vi ropte på dom sen kom dom in . dom skulle stå efter oss fast GUstav kom aldrig dom sa att när Gustav kom så skulle dom stå . Sen david bah :
- DÄR KOMMER GUSTAV , HAN SPRINGAR DÄR  . OCH NU RAMLADE HAN . OCH NU RULLAR HAN HIT .
hahah kim och jag började as flabba :P vi skrämmde bort "kunderna"
men sen så kom han , inte på det sättet som david sa men :P
då tog Kim och jag en back bullar och kokosbullar sen gick vi och sålde . sen gick vi tbx och lämnade det .
sen gick vi och åkte samma karusell som var fett kul :P
men den gången kom vi på att destu mer det var destu snabbare går det .
så vi gick pch letade folk , vi hitta inge . men sen såg vi nea , fia och jenny . dom ville åka .
jag skrek som fan :P
sen så gick vi runt lite med nea och dom . sen så ville kim åka en gång till så vi gjorde det . sen skulle Kim åka hem ... :(
då gick jag med fia , nea och Jenny . sen var det en som hade möhippa så vi sskulle dansa till fångad av en stormvind ! :P
as kul .
jenny och jag typ garva ist . men sen så kom annie . då åkte jag den där karusellen igen fast med annie :P
hon tyckte det var läskigt så hon gick av :P så jag satt där själv och då kom jag på att destu mindre det var destu fortare går det :P
sen så åkte vi hem :P

karusellen - det blev fem gånger :P
pengar - gjorde av med 130 :-
säljandet - vet inte exakt men över 3000 :-





jag orkar inte kolla rättstavning så om nåt är fel så whatever (!?)




what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback