grymt kul dag !!!!!!

Hejsan :D

såg idol igår helt okej :D

dagen :

Bibliotek - väntar på Emma Granholms nya bok :D
Matte - två ord , orka matte :P
Gympa - Anna var ledig så fick ha en kul kille :P
Vi körde General och spion vilket är aaaaas kul !
Jag skulle jaga Ludde , jag såg han först på spåret . Sen sprang dom och jag sprang efter .
Jag var typ en meter ifrån han heela tiden . Sen så har jag tusen rivsår för sprang i taggbuskar !!!!!
Sen så sprang jag o vatten och blev blöt om fötterna . Sen så sprang vi i skogen sen fick jag en gren i skallen .
Sen såg jag Markus och Dane dom omringa han , sen så kom Samme bakom mej och tog mej .
Men satan vad det gjorde oooont !!!!!!!!!!!!!
Mat - Skinksås och makaroner ( gott )
Rast - Vid båten med folk :D <3
Droger - Vi snacka om droger :P
Rast - Var vid båten med folk igen. Kim, Jag och annie kom på namn till nåra killar . Kodnamn så nu kan vi snacka skit om dom ( korven , äpplet , doris, störde , päron !!! )
Prov - Vi prata om provet som skall va nästa vecka ;s




Dagen får en :
8 :D



Dagens TALANG :

Felle :D

Bara för du är sååå söt , vill alltid messa och för jag saknar dej ! :') :'( <3





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback