en tiiia :o

Hej dö !

Dagen :

Eva-Pia - Vi skall in till stan och se bio och äta för vi vann majblommorna (a'
Engelska - Fett enkelt jue (A)
Rast - Båååååten !!!!!
Matte - Jag räkna typ inget för skulle på .....
...Gitarr - Det var super mysigt (a' -- fick I missing you -
Svenska - Gjorde typ inget för ......
...Kamratstödjarmöte - Ni kanske inte visste men jag blev kamratstödjare .
Svenska - Dom andra jobbade det när jag var borta . Så liksom jag slapp göra nåe typ XD
Spåret - Mysss , men liksom orkade inte gå med nån . sen går jag sakta för inte orkar sen väntar dom på mej ;s
Lunch - Typ fisk , satt med Danne , Wille och Kim .
Rast - Var vid båten med mkt folk ! Liksom vi har kommit på kodnamn till killarna (äpplet,korven mm. ) så vi kan snacka skit om dom när dom är med . Men liksom dom har kommit på åt os ( Hjurte , Fjurte mm. )
Matte-Bråk - Vi snacka om bråk (a)
Rast - Såg på king ( var inte vid båten :o )
Maria - Vi skulle göra teater fick garvanfall XD

jupp :D

nu är man hemma med bruur för mamma , kalle och pappa är på möte vi Högby !!!
Så vi skall ner snart och se idol !



Dagens poäng :

10 :D :D :D :D :D :D <3333333333333


Dagens Talang :
Till min bror Kalle xD
bara för han sjunger fett bra !
ooch kämpar till tusen !
<3









Postat av: Majelica, Foto, Mode o Vardag.

Kämpar såå med Alice :D XD

2009-09-11 @ 21:25:59
URL: http://majelicaii.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback