mjukis , sms .

Hej på er :))

absolut inge intresant att skriva nu :)
men jah var bara tvungen att skriva ett inlägg känns det som ;D
idag har jag vart världens tråkigaste !
inte satt en fot ute (inte så fint väder )
imorgon skall jag satsa på att va med någon kompis iaff !!
sen måste jag  bara säga att jag haft mjukisbyxor i nåra dagar nu !
det är faktiskt sjukt skönt :o
asså jag har bestämmt att jag nt skall ha det i skolan och mitt mål var till höstlovet !
har klarat det :D
men nu skall jag satsa på vinterlovet !
hihi jag är konstig  i know .
sen nu har jag damp för jag får ett sms där det står ;

Hej! Idag fyller tele2comviq 20 år därför vill vi tanka på ditt kort med 75kr om du skickar detta sms till 10 personer inom 15 min , det funkar ! / comviq .

ett ; ingen punkt och comviq är väl vuxna och vet var det skall va hen ?
två ; det funkar ? det skulle inte comviq skriva !
tre ; tror inte på det !!

seriöst skicka inte detta sms till mej !
för jag har fått åtta st redan så argh !




Postat av: Amanda

fyra; alla har inte kontantkort ;)

2009-10-20 @ 11:43:03
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/
Postat av: iisabelle

haha nej jag är sjukt kass!

det är inte jag som har gjort den jag har på min blogg om du tror de! :)

men jag kan ju göra ett försök iaf, fast du kanske få vänta ett tag för min data är jätte seg, och jag skall få en ny om ett par dagar kanske en vecka :)

du kan i alla fall skriva lite i ett mail till mig hur du vill ha den & lite ! :)

[email protected]



- vem är de som har gjort din design? :)

2009-10-20 @ 13:23:38
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback