So never let it go , never stop till you know ...

Tjänna  Ludde syle ;)

Nu sitter jag här och glor framför datan igen , icke bra .
Är ensam hemma med lillebror och han sitter och glor framför tv;n , icke bra .
Sen tycker jag det är skit tråkigt med de nya fb !
Usch .
Men jag vänjer mej nog eller vinner alla klubbar mot fb med I HATE THE NEW FACEBOOK , alla vi som inte gillar det nya facebook ?
Inte troligt , men värt ett försök ?
Sen har jag gjort ett test med Gossip Girl !
Det blev inte så lyckat men helt okej ;)
Jag sitter också o hör Eddie Razaz och jag gillar han bara mer o mer , love love love ! (L)
Nu tänkte jag redigera bilder som många vet att jag oftast gör när jag har tråkigt ....
Efterlyser ännu en som kan fixa min blogg . :)


Postat av: J E N N Y knasig foto blogg

sv: vilka saker? ^^

saknar dej! <3

2009-10-24 @ 19:34:18
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/
Postat av: isabelle

om du hermar mig blir jag sur! :p

2009-10-24 @ 20:03:19
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback