never be afraid again ,'

Hejsan :D


min skoldag dåraa :D

Matte - vi har slutat med bråk och börjat med Area , Omkrets och symboler och det var bara vi tjejer - Jasmine så vi hade lite smått kul (a'
Rast - Jag såg fotboll och var lite oseriös antar jag ,'
Sve-Eng - Engelskan var enkel antar jag ? Sen så tog Cina ut en och en så skulle man säga molnen (( Det är liksom mål man skall ha lärt sig en vecka och vi glömde i Fredags ))  När vi var själva i klassrummet var min "satans grupp" lite oseriösa som den här gruppen brukar vara , den är ändåå bäääääääst !
Lunch - Chicken , ris och tomatsås - gött ;P
Rast - Jag var väl typ somvanligt och såg fotboll ?
Musik - Vi sjöng en sång som jag och Annie digga och sjöng "Titanic" my heart will go on .
Rast - Nu vet jag att jag såg ffotboll ;p
Idrott - den sämsta idrotten jag har vart med om . det var as tråkigt ! blää .

Efter skolan var jag med kim , vi såg film och åt muffins ;D
Sen åkte jag med henne och såg på deras gymnastik-träning.
Sen så efter det så stanna jag kvar och såg på Jasmines innebandyträning . Det var ganska tråkigt att bara sitta och glo men man har ju en mobil . När dom spela match så snacka Jasmine och jag när hon var avbytare .
Hon skicka " jag älskar dig" till Ludvig ;p
Jag snacka med Alex och Isac när dom var på avbytarbänken också :P
Dom såg när jag smsa dom argh  :o ;D



 








what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback