Lev livet ut , en dag tar det slut !

Tjabba alla som är så knasiga som läser min blogg :)

Jag vet att det inte är så många som läser min blogg men det duger !

Idag  har skolan vart riktigt bra :)
Vi har haft bild som vi var lika jobbiga som vanligt ;)
Sen så har Cina läst upp  min berättelse hon tyckte den var bra ;)
Men fyyy ! :)
Sen så har vi haft engelska , matte , svenska och så har vi skrivit brev till vår sjuka fröken !
Hon hade skrivit ett brev till oss .
Hon har något fel i sin axel för hon ramlade från en stege så vi har haft Cina .
Men nu är det såhär att dom hade glömt bort vår fröken !!
Hon ville inte tjata men nu hade det gått lång tid så då fråga hon men dom hade glömt henne
"Oj då visst ja . Din axel " Hur värdelöst är inte det !?

Jag skall sova över med
LUDVIG
ANNIE
JASMINE
och kanske
DANNE 
ikväll
Wille skulle egentligen fast han skulle på GGN .... 
 






what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback