Jag kan nåt som inte du kan , jag kan tralla ! :)

Hejsan !

Nu sitter man ensam hemma .
Resten är på hockey .
Men idag så blev det orentering .
Vägrade först men kom med sen .
Riktigt kul faktiskt !
Jag skrattade ett antal gånger åt när Kalle ramlade :P
För det såg så kul ut, plus att han var skadad ;)
skadeglädjesomalltid
Sen skrattade jag åt Gustav för han ramlade hela tiden :))
Nu tänkte jag  gå ner , kasta mej i soffan och se tv ! mobilen i handen , 073-7305010

Ikväll har jag mitt favoriiiiiiiit pogram :D :D :D
GG - gossipgirl !<3
Det är såå bra :)
Värt att se alla , ni har missat en gång isf .
Sen är det ensam mamma söker ! :)
Det är faktiskt ganska kul för alla män är så osköna :P

Postat av: AMANDA

jo de är väl bra!

2009-10-25 @ 20:18:36
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback