inte så lyckad dag igår !

Hallå på er !

Jag vaknade vid 11 sen gick och åt frukost !
Killarna har gått ner så passade på att sitta här ett tag ! :)
Killarna idag är Adam Mellin , Hjalmar Jakobsson(?) och ssatans bror .
ddom vakna ovanligt tidigt ;)
igår hhände det lite saker , nt sånna saker utan ...äsch det kommer bild sen !
jjag märker att det är sjukt många som är vakna nu :o

det är ju tidigt ju , jag vakna typ as tidigt idag sen ser man att 23 pers. är inne på fb !

seriöst !

 

 det här va då det som hhände !
kalle/ssatans bror skulle gå ut och hämta en boll (?) han gick ut med klackskor ;s
jag fatta såklart inte vad dom höll på med !
adam och hjalle hängde ut genom fönstret och skratta ;P
adam - lås dörren linnea !
jag låste sen fick kalle damp ! han slog på fönstret sen han bah titta på hjalle och adam sen titta han tillbaka och då var fönstret pajj !
men seriöst det var as läskigt för jag kände liksom glasbitar kom i mitt ansikte :o
jag mår bra men kalle har ett djupt sår i handen (den han slog med )



 Adam råkte trampa på pappas racket ! Han har vart i Kalmar så när han kom hem (vid ett ) var han inte så glad .

har inte hunnit tatt så många bilder idag ;D

dagens kläder ; raggsockar , kalles tjocktröja , tights , stor t-shirt och mjuksbyxor ! mys mys !!





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback