iiinte aktiv ... :(

hejhejhej !

Jag är sääämst på att blogga nu !!
För på måndagar är jag oftast med nån .
Tisdagar - Dans , åker till stan kommer hem oftast vid halv nio .
Onsdagar - Dans , åker till stan kommer hem oftast vid halv nio .
Torsdagar - Är jag alltid med någon , typ ! Sen så ser jag på Jasmines innebandyträning (killarna)
Fredagar - Brukar jag sova över med någon eller så bloggar jag !

Idag så har dagen vart skit kul !

Mattetalet- Annie och jag var på samma tal i Matten sen gick det inte så bra så jag fick damp . Vi kom på det typ efter mer än halva lektionen var slut ... ;)
Kamratstödjare- Kamratstödjarna skulle gå runt och presentera sig . Kamratstödjarna är ett grymt skönt gäng asså !! Vi bowlade igår jag åkte i samma bil som Dag , David , Elias och Frida . På hemvägen var vi lite konstiga . Frida tjatade på att vi skulle köra om bilen framför , Elias satt och skrattade , David hade panik för han trode han skulle missa bussen och jag skrek högby-barn varje gång jag såg en äldre person ;)
Jasmine- var med henne efter skolan . Vi hade aas kul ;)

Jag skrev det roligaste som hänt idag , eller bowlingen var igår ;)

Postat av: JULIA - the one n' only ♥

tack, men det stämde inte. jag blev fuuul!

hhaha, alla sprang till caffis & ville ha katalogerna! :D hahaha

2009-10-29 @ 20:58:33
URL: http://strumpsuck.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback