if you not in , you can't win !

Hejj frejj :)

Vi var faktiskt inte vakna länge den här gången men stört kul har vi haft :)
Eftersom det är halloween har det var extra läskigt ;)
Som när jag gick ner till Kalle o Emil o dörren öppnade sig av sej själv !
När vi hörde något ljud !
När Kalle o Emil kom upp vettskrämda :)
Fyy jag hatar verkligen halloween !
Fyy jag älskar verkligen hallowen !
Asså jag hatar att  jag är så lättskrämd !!
Och jag älskar att bli skrämd :)

Idag så vakna vi av att Dannes mobil ringde .
Danne åkte först för han hade match !
Sen så såg Jasmine , Jag , Annie och Ludde en film som hette "Knowing"
Grymt bra men inte så  läskig :)
Jag skrek bara för det skulle bli läskigare - eller hur ;)-
Idag så blir det baara glo på tv;n :D


DAGENS VILL HA: pengar o en resa till turkiet :D
DAGENS KLÄDSEL: vita shorts , vit bb tröja sen de vanliga .
DAGENS FRISYR: utsläppt och nå pannband :P
DAGENS LÅT: sång till friheten !
DAGENS PLANER: tänkte slappa och bara göra ingenting :)
DAGENS SAKNAD: väldigt många . amanda , alex , sofia , alicia mm,
DAGENS PERSON: Annie Larsson !  
DAGENS MISSLYCKANDE: Hej hej jag är osmart hej hej !
DAGENS DROG: Min mobil . släpper inte den ;)
DAGENS KÖP: ingenting !!!
DAGENS GODIS: chippen o dippen :D
DAGENS HUMÖR: jag är  happy men nervös för ingenting :o
DAGENS CITAT: problemet är inte problemet . problemet är din attityd till problemet ! Fattar du ?
DAGENS ROLIGASTE: att jag skrek lite överdrivet till knowing ..


Postat av: Anonym

Sv:jag är mörkräd precis som din brorXD<33

2009-10-31 @ 21:46:30
URL: http://pettronella.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback