IDOL

Hejsan nu är jag här igen ! :)

Jag måste bara babbla lite !!
Asså ikväll är det idol igen !
Det är mitt absolut favortit tema "Rock" !
Sjukt kul , jag hoppas att Erica kommer fram ikväll ! :)
Sen Erik kommer va sjukt grym ikväll tror jag !
Rabih eller vad han heter tror jag det kommer gå skunk för , han har inte den rösten eller utsrålningen !
Men vem vet man kan bli överaskad ! :)
Om ni undrar vem jag hejar på kan jag säga att jag tycker alla är sjuukt grymma i år !
Men Tove tycker jag om för jag dör av söthet och hon har sån talang för en sexton åring !
Erica med för hon är sån mysig person och älskar hennes röst . Tror hon kommer överska ikväll !
Sen Erik för han har sån stark röst när han sjöng "Is it ture"
Jag bah : Det kommer spricka , neeeej ! Omg !
Liksom jag var helt säker på det fast han klarade det ! :D
Sen hoppas jag att jag får se min A-kusin Erica som jobbar där på tv !
Eftersom jag pratar om idol måste det ju finnas en andledning eller hur ?
Jo . Jag  var inne och kollade på idol biljetter !
Men alla bra platser är slut :o :o :o :o :o
Liksom schenen är ju på ena kortsidan och det fanns bara platser på andra kortsidan !
Så liksom hela "hockeyplanen" framför oss .
Hellre skiter jag i det !!
Visst det fanns några få platser men antingen kostade dom as mycket eller var det bara en plats - behöver tre-
Men vem vet någon kanske ångrar sig och lägger ut tre biljetter på Tradera ? Jag får hålla  koll !
Jag vill iväg på något kul så jag kollade melodifestivalen finalen XD
men vet ni vad ?
ALLA BILJETTER VAR SLUT !
liksom herregud ! dom vet ju ännu inte vilka som skall dit !!

hahahh . när jag bara skulle skriva lite så blev det lite mer än lite *



 


Postat av: J E N N Y knasig foto blogg

sv: hehe tack bästa linnea :D <3

2009-10-23 @ 18:57:12
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback