hhemsse ;**

hhelluhh :D

idag har det vart hemse stortorgdag .
där fick man en ny frisyr ;s
först så kom typ dane med en spray burk .
jag  nej nej nej för fan , skall till stan . dane seriöst .
dane okej okej ---sen drog han .
sen så ba kom Lukas och Samuel och spröt på mej och Kim .
fan va jag blev sur ;Å
men fick inte så mycket blev bara lite svart i håret ! ;s
sen kom Samuel-denandre- och spröt gult på mej ;s
sen spröt alla så jag ba whatever .
tänkte gå ner och tvätta bort det snart ;D
var bara där i två och en halv timme :'((
men det var väl helt okejj . skulle bara gjort av med pengar .
men liksom jag skulle träffa gabriella men hon kom så sent .
men när jag satt på bussen ringde hon .
fick typ damp .

sorry för det korta inlägget .
hhar typ 8 saker till jag skulle kunna berätta om men pallar inte .







what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback