helt okej dag . .

Hej hej hej hej hej :DDD


nu har jag data förbud för jag vägrade gå på killarnas innebandy .
som ni märker struntar jag i det .
men skall gå ner och äta snart .
dagen har vart helt okejj .
ingen kör nu , vi har slutat .
så på torsdagar är det fritt fram nu framöver .
på "set maria" idag var det sjukt kul .
vi var lite oseriösa min grupp ; annie , danne , ludde och moii :D
men kul är det väl värt att ha ?
jag vill kunna smsa men det är nå damp ;s
så får stå ut ett tag till .
jag skulle hinna till killarnas innebandy nu fast jag skäms fan jag suger ju .
ingen idé att skämma ut sig tycker jag .

efter maten blir det träna innebandy , göra matteläxan och träna gitarr .

gör en egen dagens ;

Dagens plus ; set met maria :D
Dagens minus ; iinte kunna smsa ,*
Dagens klädsel ; cm jeans , vit tunika , lila tröja , grå sjal !
Dagens frisyr ; utsläppt
Dagens händelse ; snubbel ,
Dagens tjej-vän ; annie *
Dagens kill-vän ; ludde *
Dagens artist och låt ; Johanna - is it true
Dagens måste ; matte





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback