fighter !

Merhaba da seyirciler ! :)
Hej på folket , turkiska .

Det blev inte nåt till inlägg igår .
Bara för jag satt nere och såg på Patrik 1,5 och åt glass ! :)
Patrik 1,5 var  helt okej ;)
Men den är lätt värd att se !!
Sen har jag aaas ont i svanskotan för Kalle sköt en innebandyboll på mej igår .
Det borde inte göra ont men det gör det .
Det kom nog på en muskel eller nåt ...
Men det gör sjukt ont jag klagade igår ...
Asså idag gör det ännu ondare fast jag klagar inte för jag kom på att jag är en fighter .

Imorse vaknade jag av ett :
- KUKELIKUUU ! det var bror som kom ....
klockan var bara halv elva !!
eller ?
nu är jag förvirrad !!
Skulle man inte flytta klockan idag ?
Antingen har min mobil rätt 12:00 eller datan 11:00 ???
Jaja , jag sov i en halvtimme och läste i en halvtimme med :)
Jag har inte sagt att jag fått min favortit förvattares senaste bok aha ?

 Liv o Lovisa har jag läst  , den är sjuuukt bra  . Den här har jag läst tre gånger :)
 Simon o Sophie har jag med läst , den är nästan ännu bättre ! Den här har jag läst tre gånger :)

Jag kan inte säga vilken jag  gillar bäst av dom här för älskar båda !!
Båda  har Emma Granholm gjort . Hon är bääääst . Jag läser hennes tredje bok nu :)

 Ett nytt liv på köpet , den håller jag på o läsa . Den är as bra hitentills .

Emma Granholm skriver ungdomsböcker . Dom är  nog egentligen för ungdom för mej . Men jag älskar dom . I varje bok är det någon som är mobbad eller har vart mobbad . Men grejen är att det ordnar sej till slut !!

Tre böcker jag absolut tycker ni skall läsa !!!
när jag läst ut ett nytt liv på köpet väntar jag på den fjärde :)


Postat av: - Moa ♥

Är Liv och Lovisa den första boken ? :)

2009-10-25 @ 12:03:59
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥

Okej , tack då vet jag . <3

Skall faktiskt kolla om dom finns att låna på biblioteket . ;D

K R A M ! :)

2009-10-25 @ 12:08:14
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: JULIA - the one 'n only ♥

tom ljungman är snygg! :D

2009-10-25 @ 14:20:30
URL: http://strumpsuck.blogg.se/
Postat av: emma

God kväll! :)

Allt bra med dig? :D

Med mig är det skitbra :) hihi.



Jag tänkte att jag skulle informera dig om

att jag har skaffat en blogg som handlar om Reumatism, om hur det att leva med det i vardagen,

är rätt många som lever med denna sjukdom + att jag

lever med de själv.



Hoppas du får ut nåt utav den :)

Om du har frågor, är det bara att fråga på :D



Ha en trevlig kväll / Emma



2009-10-26 @ 18:40:27
URL: http://ebolmgren.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback