ffyllokväll ! - ironisk-

Hejsanhejsan :)

Nu så sitter jag här med ett grymt skönt gäng !!
Annie som garvar "all the time" fast nu ser hon på mej ;)
Jasse som garvar "allt the time" fast nu sjunger hon ;)
Ludde som som blir sur när han förlorar i singstar ;)
Danne som garvar åt Jasmine och fattar inte mitt musik snack ;)
hhäääärligt gäng :)

Sen nu får jag veta att jag skall få "pisk" av Andreas och Jonte på Högby ! :)
- lycka till -
Vi tänkte gå ut senare , klockan är ännu inte mycket bara 23:25 :D
Så nu får jag hänga med här !
Lägga mej i soffan .
Ta fram chippen o dippen ((:


sen fyyyyy att erica åkte ut .
hemskt !
har svenska folket iingen smak nu för tiden ?
skärp er nu !!





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback