Du vet man måste blogga :)

Hallå !

Nu sitter jag och kollar in facebook :))
 *** Sen väntar jag också på idol !
Reza var faktiskt inte så bra idag !
Men liksom svenska folket röstar ju inte hur bra man har vart den kvällen utan den man gillar mest genom hela alltet ....
Sen börjar jag bli mer o mer förtjust i Niklas !!
Samma med Rabih , Reza och Eddie .
Det var dom jag inte absoluuut inte tyckte om förut men jag diggar dom nu !
Så ingen favorit nu !
*** Kalle är vi gården nu så jag passar på att sitta vid datan nu eftersom jag inte får göra det sen ;)
*** Imorgon så blir det frissan !!
Jag älskar verkligen när folk håller på att pilla och fixa mitt hår, det är underbart !
Men ...
Tony Irving style - Han har sagt "Hejhej" till mej har jag sagt det ? -
Jag måste gå upp vid typ 08:30
För har tid vid 09:30 !
Jag hatar verkligen att gå upp tidigt på lov , usch !!
Nu börjar idol så yeyy yeyy !

Jag skriver efter vem som åkte ut !!





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback