bbara för jag inte har tid ... ;)

Ja men tjenna :))

Dagen har vart huur kul som helst !!
Det har inte hänt något kul men jag skall försöka beskriva ;)

Bussen-Skolan : Jag satt med Kim i bussen såklart . Asså efter lov och helger så pratar jag no stop !!! ;) -- Så jag satt där och pratade om mitt lov . Från hennes mun kom det mest "Mm" "Mhm" " Okej " " Bra" Hahah ! :) -- Men jag bryr mej inte för min mun kan inte va stängt i mer än tio min (vihartestat) Sen när vi kom dit gick Kim o Jag o kolla vilken gympa vi hade . Vi hade Hinderbana - som var i slutet av dan- Alla i klassen hade det förutom typ Ludde , Tobbe o Wille (nåntill?) Som hade 5-Kamp . Sen gick Kim o jag in till datan !! Vi satt där i typ tre min. sen ringde det då gick vi o satt oss på våra platser (nejskämtadu?;))

Lektion- Vi skulle först berätta vad vi gjort på lovet . Jag har inte gjort så mycket så mitt svar blev
"Bloggat o vart med kompisar " Hahah . Den här lektionen hände det nog inte så mycket intressant . Jo i matten så var Samme , Jag , Kim o Felix på samma tal . Så vi skulle rita en kvadrat på golvet (ellernåt) sen typ
Kim garva som fan , Felix trodde han var  bra och tog boken sen skratta alla , Samuel låg på golvet och jag försökte komma på vad det blev . Jag försökte fråga Ludde i trean !
" Öhjj Ludde !! Hur många meter två behövs det för en decimeter två ? Och sen skall du gånga det med 23 ? Do you understand Ludde ?
" ehh " sen stack han . hahahhahah !

Nu pallar jag inte blogga  mer :o
Jag chattar med Moas kompisar så då har jag inte tid ;)

ni fick dom här iaff !

NU HAR JAG INTE LOV LÄNGRE SÅ INTE LIKA AKTIV SOM JAG VARIT FÖRUT !


Postat av: JULIA - the one 'n only ♥

tack du :D

2009-10-26 @ 18:57:29
URL: http://strumpsuck.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback