blogga blogga blogga :)

Hallå ! :)

Jag har inte bloggat på nån dag nu , *
Men det är för jag har haft fullt upp , jag har vart vid syster !
Jag sovde iaff över vid henne från Onsdag-Torsdag .
Idag är det fredag - Freeedaagsssmyyyysss-
Men jag tänkte skriva ett mer längre inlägg ikväll !
För nu är klockan 12:54 och Kalle har Adam Mellin o Emil Johansson här så känns inte så lämpligt att springa ner och hämta kameran - för dom kan ta datan -
När jag kom hem igår var ju tvungen att fixa en fotobok !
Som man får gratis när man rest med fritisresor .
Mamma har gjort en fast hon förstod inte riktigt hur man gjorde .
Men eftersom jag är en sån som fixar bilder , böcker och allt sånt så bad mamma mej att göra en .
Den blev sjukt fin faktist !
Självaste boken kommer om några dagar lääängtar ! :)
Det var mysigt att sitta vid mamma och pappas data och lyssna på musik , fixa och chatta !
Jag snackade med Kalle lite och han hade vart på lan vid Jonte - Vincent och Carl (?)-
Dom hade tittat på min blogg så jag blev lite nervös !
Men dom hade tyckt den var bra som tur var - Vincent som går media i ettan tyckte det (stolt)-
Sen på kvällen igår satt jag uppe vid the boys och tittade lite !
Typ vid halv ett  så fick jag gå ner !
Men jag såg på världens sämsta film , eller den är helt okej - Mean Girls -
Efter ett tag orkade jag inte se mer och gick o la mej ( runt ett )

* Idag så vaknade jag vid 12:00 och klockan är ett nu så har inte hunnit gjort så mycket !
Kalle spelar nåt tv-spel och adam o emil spelar pingis !! :)
Som sagt så är det fredagsmys idag :)
Jag efterlyser någon som kan sova över !? :)

Nu har jag skaffat bloglovin !
jätte bra faktiskt !
syster tipsade om det !  :)
jag har nu tatt ;

Kissie - För hon är sjukt överdriven ;)
Julia Jakobsson  - För jag tycker hon är urmysigt och hel skön blogg ! :)
Syster Björkergren- För det är jätte kul att få höra om hennes hel sköna familj och Athene ! :)
Issabelle Olofsson - För jag verkligen älskar att läsa hennes blogg och se hennes underbara bilder :)
Beatrice Jakobsson - För hon har jätte fina kläder och underbara foton :)
Anna Björkergren - För hon är världens roligaste tjej och bäst på att fota , jag menar det !!!! :))
Amanda Wahlgren - För jag tycker  hon är en super mysig tjej !
Elin Kling - För härliga kläder såklart !
Erica Carlsson - För hon jobbar på idol och är sjukt gullig A-kusin  ! :)

Ni får säga mer om ni kommer på nån :)
Nu tänkte jag sitta ett tag till och kolla bloggar !





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback