hösten - regn , orange , gul , löv , blåst , myysigt ! :)

Hallå på er :))

idag så har jag faktist ätit :o
japp :)
jag har typ slöjjat varje dag nu och inte ätit :o
men idag :))
sen imorrn så drar jag till Atlingbo !
Äntligen komma ut ;)
Jag skall sova över med min söta syster !!
Det skall bli skit kul eftersom jag behöver ett gott skratt ;D
Jag kommer åka bussen 14:55 för hon skall fiska på dagen ! - låter skit töntigt fast jag tycker det låter skit mysigt
Bilder på det kommer på Torsdag i think !
Jag har också vart ute och tatt höstbilder.
Ansträngde mej nt så mycket men :))


 foto ;linnea pettersson :)

 iinte mycket höst men ,

 foto ; linnea pettersson :)

 foto ; linnea pettersson :)

det är första gången jag inte orkar ladda upp mer bilder på bloggen än bdb :o
ni får kolla alla andra på bdb ; musicinmyhheart@ bdb - gästlösen dans .






what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback