kalas :)

Hej på er alla !

Idag har min lillebror haft barnkalas det är nog det jag skall säga !
hum hum hum !

Nu sitter jag och lyssnar på den sämsta låten :))
det är mitt liv de !


* Jo jag skall börja att lägga upp bilder sen skriva efter bilden som jag gjorde igår !
sså det blir en foto blogg !
mitt liv i bilder


jag fixade till gustav så det blev så här läckert ! Ed Hardy t-shirt , 96/G-star Jeans , nice frissa ! :) -- Bara fför min bror har mycke snyggare kläder än er på denna bild --- ägda boyys !--

 tittade in i mammas garderob som inte är rensad sen super länge ! och titta vad man hitta där :o

 två ffiiina skjortor . inte jätte fina men ;D

 men det är den ju :o


fiiina kläder ????? :D
 Kalle och Hjalmar blir ner brottade av Henning och Hampus :) - Kalle är utmobbad ! Kalle , Hjalmar , Henning , Hampus .


my day ! :))

ikväll har jag planerat !

19:00-20:00 ; Gossip Girl !
20:00-21:00 ; Ensam mamma söker !
21:00-? ; Var det en wallander !
plus mobilen i handen och en chips skål !
tv;en är min ikväll boys !

nu undrar jag om någon kan designa min blogg igen ?
åtminstonde header !
ni vet jag tröttnar fort .
jag vill ha en nu nu nu .
ingen som tar en vecka på sej utan en kväll ;D

jag vet att issabelle är grym !
skall jag fråga henne ?
eller maja igen ?

vi får se :)








what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback