blogga blogga blogga !

hejsan alla . 
det blir ett kort inlägg nu !
skrev inte igår för var i stan hela dagen och kvällen . där träffte man ffolk !
plus att bror fyllde år !
idag ett sjukt stort plus till dagen , allt gick bra och mycket garv .
jag har vart i stan och dansat gick väl bra och i bussen gömde Nea och Fia mitt busskort så jag fick typ panik .
sen leta jag som fan och sen tog dom fram det , skit kul ? ;P
nu ikväll skall jag bara softa .
sitta och se på tv smsa med folk :D
resten av veckan har jag absolut ingenting , vad jag vet iaff .
på lördag skall jag se antingen innebandy eller gymnastik vi får se .
om det blir gymnastik blir det en hel dag i visby .
eller så blir det innebandy i hemse och sen åka hem .

# vi har blrjat med "media" idag faktist grymt kul , fyra veckor ihop med tobbe , wille och ebba härligt !




what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback