bild inlägg !

Hejsan ! :))

det här kommer bli ett bild inlägg .
det betyder att jag lägger upp bilder sen skriver jag efter hand .
och nåra bilder här kan ha vart för typ tre veckor sen fast ni missat !

 - Alicia var och såg idol igår och jag såg henne :o :) <3

 Turkiet bild , sjukt vit där för var första dan !

 bilden tagen av Linnea i turkiet *
 bilden tagen av Linnea i turkiet *
 super fin bild på bror och jag ! turkiet
 bröder ! turkiet
 Ludde o Wille på en härlig filmkväll!
* Vi hade filmkväll jag wille jasse och ludde för ett tag sen . Vi såg två filmer och skrattade resten . Första gången vi as flabba var när Wille satt i fåtöljen sen kasta Jasse en godis till han . Godisen kom under fåtöljen så då böjde sej Wille bara för att få tag i den . Fast då välte hela stolen och hans polly(vagott!) flög omkring :) Dom kom klockan sju och vi somnade vid fem . asså 19:00-05:00 och vi sov 05:00-09:00 fattar du ?

 sötaste underbaraste jasmine mathsson !!
 vi tog kort på tv-idol :D - när det kom någon dålig fick Jasmine underhålla med dans ,*


 hhärlig bild !!

 Jag har fått träffa Kalles klass . Sjukt kul folk faktiskt ! Vi var hemma vid en som hette Alice och där åt man hamburgare och jag tog kort !

 foto ! dom hade typ tusen sånna så det var skit kul :)

 lillebror gung gung :)

 tut tut eller säger man tuff tuff ? iaff båt båt :))

 höst bild ! foto ; linnea !
 foto ; linnea !

 foto ;linnea
 foto ; linnea

 lite folk från kalles klass , enas på ratten :o

 Jag har åkt in till stan en dag för att se Visby AIK- Hansa hoburg ! det var skit kallt så ångrade mej lite efter dåra ;D
men man fick ju se o träffa folk som man inte träffat på tusen åååår !
modeller ; Oliver , Hugo , Kristian , Lukas och folk !

 super dålig bild !
modeller : Henke , Jocke , Vidar , Hugo ! har sjukt många bilder på fotbollen men det hhär blir ett långt inlägg så ttar inte i onödan ! ;)

 my outfit !

 ni får den hhär bilden !
min bror har fyllt år så då var släkten här ! Imorgon skall jag hjälpa till med barnkalas ssskiiit kul!

 var ute och tog kort förut ! tog massvis med bilder men ni får se denna :))




* så är ni glada nu ? Nu får ni ett inlägg som ni tjatat om ( bror ! )








Postat av: Siss

JAg gillar ditt inlägg syster:D härligt med bilder ibland;) <33

2009-10-17 @ 17:41:41
URL: http://pettronella.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback