What I did to you was hurtful !

Jag har suttit och läst bloggar och blev bara tvungen att blogga (:

Idag har dagen egentligen vart riktigt bra !? Iaf bättre än Kims ;)
Hon typ har ramlat i gegga och haft otur !!
Det är egentligen min roll men inte idag :D
Sen har vi haft vi i femman !
Först så skulle alla gå in i Blåa rummet. Sen fick Cina panik för det inte gick ...
Men sen såå ..
Jag fick fel på första frågan !  Va jag är dum  !! Usch den lättaste frågan också !!
Bara för jag alltid blandar ihop Danmark och Norge !!
Är det mitt fel eller ? jjo det är det men ahh !!!!!
Mobbad av klassen sen också ;)
Men skit enkla frågor tex ;

Vem sjunger låten Hurtful ?
1. Takida - Liksom ahhh , ofta ??
X. Erik Hassle - Yes yes yes !!
2. Lars Winnerbäck - Hallååå ?

Sjukt enkla asså ;)
Hoppas inte klassen gjorde samma misstag och slarvfel som jag .. :D

 Sen har jag vart på utvecklingssamtal
- Men gud va kul det var att skriva det- 
Det gick bättre än jag trodde .
Det dåliga var väl att jag snackade ganska mycket ;) Men sen var det nog inte så mycket mer som var dåligt . Sen sa jag några saker som jag inte borde sagt . Om klassen , shiit !!
 Jag vågar inte skriva vad jag sa för vet att Ludde läser bloggen (haha)

Och så nuu äntligen har jag fått skolkatalogen :D
Skall droga den ikväll !! (:

Nu ser Navy CIS visst heter det så ?
Jätte intressant faktiskt :D
tiden går fett segt visste  ni det ? Eller tycker jag bara det ? För jag trodde klockan var runt nio fast klockan är typ sex !! Är det för det är mörkt ute eller ?
yeahyeah .
Slänger mej i soffan , ser på tv o har mobilen i handen låter min nästa plan inte bra ? :D





Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

NEJ :D

du kan vara!

2009-11-05 @ 20:19:48
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: isabelle | fotoblogg

jag håller på med din blogg design, kan du skicka bilder på mailen till mig så kan jag fixa klart den snart?:)

2009-11-05 @ 22:24:56
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: Amanda W

haha , hur lyckades du ? ;) <3

2009-11-07 @ 23:27:44
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback