sthlm !!!

Hejsan !!
Snabt inlägg !!
Kommer inte skriva på hela helgen !!
Skall till stockholm och sjunga på dop !!
När jag kommer hem är min blogg fixad !!
Tack Isabelle :D <33

Måste bara berätta en läskig sak ...
Jag satt vid datorn sen lös det in genom fönstret .
Jag gick och kollade vad det var .
Det var bläcksvart så jag såg bara två gula prickar -ficklampan-
Jag stirrade på den i fem sekunder sen skrek jag !
Jag satt mej vid datan igen sen tittade jag tillbaka för kolla vad det var !!
Det var borta !!
Huu va läskigt asså .

stockholm här kommer jag ;)


Postat av: isabelle | fotoblogg

nu är jag färdig med din design, till & med redan innan du kom hem! :D

hoppas du blev nöjd :)

2009-11-06 @ 22:11:55
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: isabelle | fotoblogg

jag rättade din stavfel i texten :)

2009-11-06 @ 22:12:28
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback