Spring spring !!

Tjabba !!

Nu äntligen kommer jag in på Blogg.Se :)
Jag har faktiskt varit ute och sprungit idag !
Fyy vad skönt !
Mobilen i fickan , hörlurar i öronen och benen som springer !
Fast jag skulle tagit med kameran !!

* Först sprang jag till Fornborgen . Fast jag sprang iväg nästan direkt för såg massvis med folk i skogen !!
* Jag sprang sedan till dammen ! Gud så vackert ! Solnedgången speglade sig på vattnet och jag satt där ett tag och smsade och tänkte . Fast jag sprang tre varv runt den också ;)
* Sen sprang jag så jag kom till Alvas kyrka sen vände jag igen !!
* Efter det så sprang jag till dammen igen fast då var det bara rosa på himlen ;)-sprang ett varv-
* Jag sprang också till någon stig sen såg  jag att det var en bil som var nära mig ! Så jag sprang in i skogen . Sen tittade jag ut igen och då var den poff , borta !!!
* Sen sprang jag till hästarna i skogen och sen tillbaka !! :)
Det tog en timme
Och typ en o en halv mil ungefär ? :)

Kommer ta den här turen imorgon också :) Tycker ännu det där med bilen var konstig :o



Postat av: alva

sv: haha jag åt också chokladpudding :)

2009-11-21 @ 21:24:54
URL: http://alltidalva.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback