Råttor , a big diss !!!!!

Hallå hallå !
Skriver dialoger allt oftare nu så här får ni :D

Jag var med Annie idag och vi var i stallet ;)

Hon gick i en halm-hög !!

Annie - I den här högen finns det massvis med råttor !!
Jag - Vaaaa ??? Finns det ???
Annie - Jaa !!
Jag - Men varför står du där för då ??????
Annie - Men dom är nog inte här nu som vi låtit .
Jag - Pust .
Annie - Dom försvann nog när Mamma kom förut ...
Det var typ tyst i en minut och hon stod kvar i högen .
Jag - AHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!
Annie - Vad är det ?
Jag - Bara ifall att .


Postat av: - Moa ♥

Gillar du bloggdesignen eller bilden i inlägget mest? xD

2009-11-20 @ 15:49:16
URL: http://mosiie.blogg.se/
Postat av: Annie

Aså du är så jävla skön;P

2009-11-24 @ 20:16:36



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback