Ledigt :D

Tjenare :D

Idag  har jag haft ledigt !! :)
Alla lärare har varit i stan på någon kurs .
Jag har nu hört att det är två stycken i min skola som HAR svininfluensan !!
Dom har tatt provet och ligger på sjukhuset .
Tyvärr vet jag inte vem ..
Jag dör vem det än är !!

På den lediga dagen har jag dansat och vart med Jasmine :))
Med Jasmine tog jag massvis med bilder som vi skall ha på hennes blogg !!
Sen så såg vi på tv och satt vid datan ;)
Vilket liv !!
Sen i stan gick dansen jääättte bra !! :D
Nu har jag fem danser att träna på , suck ??
Nej mycket kul :D

Efter dansen åkte jag bussen hem och där var dom bästa underhållande Alva och Amanda :)
Vi skrattade och snackade ;)
Dom spelade spel på mobilen , töntar ?? Javisst ;) Haha !!
Kolla in deras bloggar !!

http://alltidalva.blogg.se/

http://anadma.blogg.se/

Sen såg jag på Kalles hockey-träning !
Det är ett skit skojj lag han har !! :D
Tänker följa dom mer detta år !!





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback