Konsert ! (:

Tjaaaaaaaa !!! :D

Dagen har jag varit och tränat på en konsert ! :))
Skiiit kul med Sigrid ;)
Jag köpte tuggumiii med en glad gubbe på :o :o
Sen så Vendla och jag var ju i Boden i sommras och kastade varpa !!
Jag bah : Järnspiiikar , krokiga järnspikar !! :))
Vi har typ skrattat åt det enda sen det gick dåligt för mig i kort-spel :D
På kvällen spelade vi upp det för faktiskt riktigt lite folk .
Lisa Karlsson satt i publiken , trevligt trevligt (:
Skrattade åt Lisa ;)
För hon skrattade åt mig så dåå blev det så !! ;p
Haha !
Men efter Jag bah : Tjaa !
Hon bah : Tjeeeeeenare ;pp
 Låter inte så kul men det var det ;)
Jaja vi får ha ett längre snack någon gång !! :D
Hon blev besviken på min bror för han inte satt vid henne x))
men men men ... skall inte gå in på detaljer om dom !! ;)

Åt på Högby också trevligt trevligt :D
fast blev"mobbad" av Jonte och Andreas dom ... spånen !!
Fast jag kommer ju få piiisk på Högby av dom när jag kommer upp så får vänja mig ;)




Postat av: Amanda W ! :)

Frågestund på min blogg !

Så fråga på !, den avslutas på Söndag kl . 19.00 !

2009-11-26 @ 21:17:51
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/
Postat av: Liiiisssennnnn

hahah, nej, nu ska vi inte gå in på detaljer:D Men såklart vi får ha ett längre snack, mayby nästa helg. :)<3

2009-11-26 @ 21:18:40



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback