Jag har varit lite smått gone :D

H e j s a n   !  : D

Jag har vart lite gone nu på sistonde , i know !!
Men det är för det är full upp nu !!

Lördag ; Upp och hoppa klockan fyra på morgonen hepp hepp ! Yapp nu skall man på båten och hur tråkigt som helst var det !! Sedan var man i sthlm och inte fick tag i någon dator och blogga på !!

Lördag-kväll; Super fint hotell var det , StayAt ! Jag upptäckte att man kan ha hur kul som helst själv ;) Eftersom det var öde i korridoren sprang jag fram och tillbaka i korridoren , lyssnade på musik och smsade ! Hur kul som helst , lätt värt att pröva på ! Sen hade jag också pappas för stora tröja på mej !! Den är faktiskt jätte snygg (:

Söndag; Upp och hoppa klockan åtta på morgonen hepp hepp ! Yapp nu skall man iväg till Nacka och se bror min spela hockey . Visst visst det gick absolut inte bra för min bror , inte för hela laget !! 0-13 till Nacka . Mobbas inte , Nacka ligger på femte plats av bästa hockeylag i sin årkurs !! Sen hepp hepp vidare till dop ! Sång sång tralltrallatralla :) Efter fest var det ju också , fest hosthost ! ;) Men man fick träffa min mosters killes släkt som var hur trevliga som helst !! Sen fick man träffa Minaya/Glenni jätte trevlig skall skicka upp lite sånger till henne när jag sjunger så skall hon hjälpa mej med skiva :D

Söndag-kväll; Jag åkte båten och fyyyyy va kul ! Det var nog det roligaste resan i mitt liv !! För det var två hockeylag där :D Först Kalles , dom var ju lite damp såklart ;) Jag satt där ett tag sen så kom Havdelin då drog jag :D Han är schysst och så men jag pallade inte sitta där för han skulle säga något hemskt då sprang jag ;) Visby Roma var också där !! Skit sköna killar ;) Jag och Ebba var med dom ganska mycket blev kompis med en Albin . Har inte hans nummer men det går att fixa ;)

Måndag; Upp och hoppa klockan sju på morgonen hepp hepp ! Men nej nej jag kan ju såklart inte komma ur sängen pågrund av att man inte hunnit sova något ;) Inte alls bra !! Så då får man bråttom . Blev enkel klädsel och packa väskan fort fooort !! Sen körde mamma mej till bussen :) Efter skolan var jag med Jasmine och Annie vi hade hur kul som helst !! :) Jag åt mat vid fammo och faffa på kvällen :D

Tisdag/Idag; Idag så har jag vart hur värdelös som helst i skolan !! Eller jag har haft ottur ! Först på slöjden tappade jag hammaren på stortån ! På rasten så slog Annie upp dörren på mej så har sår på foten och ont i skallen !! Jag gungade på stolen så den vältade ajj !! Sen massvis med mer klumpiga saker .... Dansen var hur kul som helst !! ;) Lagt på skit enkelt men måste träna för det går skit fort :D


Nu har jag massvis att kolla ;)





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback