Jag är trött på Hiss&Diss .....

..... Så jag gör mina egna :))


Chokladbollar/ Negerbollar - Gud så lätt och gud så gott !!

* Jul-pyssel - Åhh vad jag älskar sitta i skolan med klassen och skriva julkort ! Eller helt enkelt med någon/några man tycker om ! Sen lyssnar man på julmusiiiik !

* Doften av nybakat bröd -
Gud så härligt man kommer ner och så står mor och far och bakar bröd ! Även fast jag inte är så förtjust i det älskar jag doften ! 

* Sprutor - Jag vet vad ni tänker . Men jag verkligen älskar det !! När det sticker in i armen och man får en kick ! När man fejkar för resten av klassen och lägger sig på golvet o dör . Hur underbart är inte det ?




* Gnissel på tallrikarna - Ni vet när man råkar komma imot tallriken med kniven sen låter det iiiiihhhh !? Det är nog inte bara jag i världen som hatar det !! Jag hatar det enormt ! Fy jag ryser bara jag tänker på det !

* "K" - Ibland kan folk vara hur dryga som helst . Om man kanske skriver något typ långt sms så svarar dom bara "K" ! Hur dryg får man va ?

* Missar favorit pogrammet - Gud . När dagen äntligen är kommen ! När man äntligen får se sitt favorit pogram . Sen så helt plösligt skall föräldrarna se på något tråkigt pogram och man missar sitt !!

* Sjukdomar - Man skall vara med en kompis en helg och planerat precis allt i detalj !! Sen så blir hon sjuk . Jag hatar att vara sjuk ! Jag hatar när folk är sjuka !



Postat av: JENNY

hata de me, det siista alltså! :( :)

2009-11-21 @ 14:01:19
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/
Postat av: alva

sv: eriiiik är snyggast! lovelovelove

2009-11-21 @ 15:57:18
URL: http://alltidalva.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback