jag är misslyckad (:

Hejsan svejsan säger en misslyckad tjej :D

det har jag kommit på idag !!
Japp här får ni höra mina misstag ! :D

* På gympan så gled jag på knää !! Så skrapade upp hela knäät , iiinte bra !

* Jag hållde på med ett mattetal . Jag skulle mäta den vita tavlan !! Sen skulle jag flytta på några saker som var på en bänk och då ramlade det ner tre bollar och massa papper . Jag skulle hämta bollarna sen ramlade jag igen !! Så osmart jag är ;)

* Vi spelade fotboll killarna skulle skjuta på oss . Sen så räddade jag en boll och fick den i slutet av fingrarna så dom bara böjde sig !!

* Jag var med  Kim idag ! Hon åkte på pakethållarn och gissa ? Vi körde i diket ! Det var nog det roligaste idag !! :D Jag börja as garva - ingen skadade sig-

* När vi väl var framme så skulle jag ställa cykeln i cykelstödet . Sen ramlade cykeln över mej så jag föll till marken och skadade huvet ;)

* Vi snurrade typ sen stannade vi och vi skulle ramla i soffan fast jag ramlade på golvet med huvet först !!

* Vi såg på en skräckfilm !! Den var sjukt läskig sen så när vi var uppe på mitt rum typ stängdes dörren ! Halsbandet ramlade ner och garderobsdörren öppnade sig . Så vi sprang ner och jag ramlade i trappen !!

Jag är misslyckad va ?



Postat av: Amanda

haha , du är bra smart du ;) <3

jag skrapte oxå upp mitt knä :´(((((

2009-11-02 @ 20:06:33
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback