I bibblan !! Med hel skönt folk !!

Hallå folk :D

Nu är jag inne på biblioteket med David , Axel och Emrik :)
Emrik lyssnar på musik och resten håller på ;)
Vi skall på konsert sen , smällkaramell :D
Skit kul !!
Fast som tur var skall Wilma dit ;)
Annars blir jag ensam med detta folk :D
Men men ...
Nu skall jag kolla runt lite !
Smsa mej !!
Jag kommer få träffa underbara Sara idag :D <3
Sjukt länge sen :)
Sen kommer jag nog få snacka lite med Isabelle :D <3
Skriver ikvälll efter vi tränat .
15-18 tränar vi !! :D



Postat av: AAAA

HAhahahahaha;P

2009-11-25 @ 19:16:25
Postat av: Amanda ! :)

hej hej ! :)

Funderar på om jag ska ha frågestund på bloggen , så gå in på min blogg & skriv vad du tycker ! :)



2009-11-25 @ 21:09:29
URL: http://mandiiiizzz.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback