GRATTIS ISABELLE - alla säger grattis !!

Hallå Gott Folk :)

Nu sitter jag  här uppe efter att ha vaknat just :)
Idag har jag iinga planer ...
Eller jag vill vara med Jenny.V !!
Bara för jag är sugen på att vara med en med humor , like me ;)
Så Jenny om du ser detta hör av dej ;)
Min mobil ligger uppe på min säng !!
Glömde den där och  nu är jag beroende !!
Jag mååste ha den nu nu nu !!
Men jag får väl springa efter den snart ;)
Det är super fint väder ute idag !!
Solen lyser jätte fint :)

Men nu tror jag att jag springer efter min mobil !!
Eller avslutar detta inlägg först ;)


GRATTIS ISABELLE !!
Du är en grym bloggare skall du veta !!
Om det är någon blogg jag veeerkligen följer är det din !
Ha en underbar dag och få massa presenter !
Jag har röstat på dej i veckans blogg :D
Så du har fått två presenter !
Detta och rösten :)
http://iisssabelle.blogg.se/





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback