Besviken på systrar i jeans !!

Hallå :)

Vaknade jätte tidigt idag !!! :(
Vid halv tio ....
Jag vaknade först vid sju att bror skrattade !!
Fast jag somnade igen !
Sen kommer pappa in vid åtta .

Pappa - Skall du med och se Kalles match ?
Jag - Vaa ?? Nejj !!!
Pappa - Vadå nej ?
Jag - Nej som är nej !
Pappa - Men skall du se innnebandy sen då ?
Jag - Nejj !!
Pappa - Vadå nej ?
Jag - Nej som är nej !!
Pappa - Haha , okej . Vi drar nu !
Jag - Vilka vi ?
Pappa - Allehop !
Jag - Ahaa .
Pappa - Hejdå .
Jag -
Hejdå .

Ni börjar fatta hur mitt liv är va ? ;)
Iaf .

Idag är planerna -
* Ut och springa !
* Se Narnia ! Jag hatar faktiskt fantasy men tänker ge det en chans ;)
* Fixa klart Jasses blogg och fixa Claras :)

Juste , jag är besviken på Andra sommaren - systrar i jeans -
Boken var mycket bättre !!
Och första filmen var mycket bättre !!


Postat av: Sara'

SNÄLLA SÖÖTA DU!

-

Svara på VIKTIG fråga på min blogg!

2009-11-22 @ 12:11:37
URL: http://jvfts.blogg.se/
Postat av: isabelle | fotoblogg

tack! :D

jag älskar solnedgången :DDD<3

2009-11-22 @ 12:35:49
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback