varning , långt inlägg !!!!!!!!!!!!!!

Tjaaa ! ;D

Denna vecka vet jag inte om jag liksom kommer skriva så mycket ... :(

Måndag : Tiljans talanger :)
Tisdag : hemma ;)
Onsdag : Pärk :)
Torsdag : Skall med och se kalle spela pärk , stånga spelen :)
Fredag : Kasta centimeter/varpa på stångaspelen ! :)
Lördag : tror det var stånga spelen idag ! :) <3
söndag : vet ej :)

Såhär är det eftersom jag inte har lagt upp på ganska länge får ni ca : 2  videoklipp och många bilder :) <3

Sen får ni en talang nu och ikv ( kanske ikv ) bara för jag har missat lite ... : )<3





tovewidange.blogg.se


Tove ....
Jag har inte träffat dej på skit länge söt och jag saknar dej !
på sandviken hade vi kul , vid pingisen . jag misslyckades ( höhö )
men du är faktist talang för as mycket !
1. FOTBOLLEN
2. DANSEN
3. BARA FÖR ATT DU SKRIVER AS BRA INLÄGG .
vii måste tträffas snart gumms ! <3
 tove söööt ! :)



Sen nu kommer två videoklipp , båda är med miley miley cyrus , men jag är inte beroende eller såhär . men dom här låtarna tycker jag bara skit mycket om ! :)








SLÄKTTRÄFFEN ; BURSFESTEN !

 Alicia och sofia ! :) <3333333333333333
 Sofia :))) <3333
Alicia :)) <3
 Dom garvade åt nåt , ha ha ha ha !
 Fin bild på alicia ;D <333
 Vii gumman ! jag älskar dejj ! <33333333
 Mindre än Halva släkten ;D
 Linn  , Jag och Alicia ! <33
I AM A GANGSTER !
 Det är såå fin himmel på kvällen !
 Clara hihi ! = ] <33333333333

Sista bilden nu , har ni tröttnat ? höhö ! ;D
Men det blir svårt att välja sista för har ju typ as mycket mer hah ! :)
 jaa det får väl bli BURS 09 ! <3




Okejj , nu VET jag att ni haar tröttnat ;D

Hahh , sorry om det blev långt ! :)

Postat av: tove

aaaww , saknar dej med söt. Håller med vi har inte träffats alls, hoppas du har det bra!

du har ju ocks¨talang ,

1.sjunger

2.dansar

3.fotboll

4.bandy tror jag :S ?



se!!

pusskram

2009-07-08 @ 19:24:16
URL: http://tovewidange.blogg.se/
Postat av: - Moa ♥

Är du och Alicia släkt ?

2009-08-20 @ 16:09:08
URL: http://mosiie.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback