Stångaspelen och dom bästa videoklippen !

Nu har det vart stångaspelen.
Men jag har haft skit kul ! :)



Torsdag :
Idag var det pärk . Hahah gud va kul jag har haft med spec Kim ! :)
Hahah , vi gömmde kalles tjugolapp i hans plåndbok . Höhö .
Sen kom han till oss och var sur .
- Antingen ger ni mej tjugan eller så tar jag din femti-lapp .
Kim jag , garv garv .
- Hahah , men vi har inte din tjugo lapp .
- Okej då tar jag din femti-lapp då !
- NAJJ ! men tjugan ligger i i ett fack i din plånbok !

hahah , ja det var kul .
men jajaa , vi fick silver mitt lag !
jaa det låter ganska bra men vi var tre lag , höhö .



Fredag : Idag så var det varpa . Jag kastade själv , men ändå med nåra . Jag kasta centimeter ( dom som kastar fattar ) vi hade kört alla kulor sen var det min tur och mäta . Men sen kom det fram en gubbe till mej !! Jag blev skrajj . Han frågde om han kunde få ställa några frågor . jag ba visst .
han - Titta bara på mej .
jag- mm ookejj
han- Hejj , vad heter du ?
jag - Linnea
han- efternamn
jag- pettersson
han- så vad tycker du om stångaspelen ?
jag- Kul :)
han - varför det ?
jag - för det är så roliga sportar och sen träffar man så mycket kompisar .
han - Gör du nåt mer än varpa då ?
jag - Jo jag spelar pärk sen ser jag på .
han - Jaha okej . Vad är roligast av pärk och varpa då ?
jag - lika kul ! - fast jag tycker varpa -
han - , hur viktigt är stångaspelen för dig ?
jag - viktigt men inte såhär det viktigaste i livet liksom .
han - Okej tack så mycket !
men jag kom fyra av arton personer :) 
ganska bra för slog nåra som var mitt mål iaff ! :) <33
men ssen så efter varpan så var vi kvar i stånga ett tag . 
Jag , hilda och alma såg 5-kampen min bror vann ;D 
sen panta vi burkar lite !
 



Lördag : Var det varpa igen . det var lag idag . vi kom sist fast det  var bara tre lag så fick brons :)  efter så var vi kvar och såg hablingbo lite .


Söndag : Jag , kalle och pappa åkte för att se lite pärk . jag gick med pappa i början det var ganska tråk ;D men sen såg jag amanda olofsson och sara bofride då gick jag med dom ! vi hade kul vi såg pärk (höhö ) sara fattade inget och amanda log hela tiden :)
hhöhhö tack tjejer ! <33333


Idag är det Måndag och Gustav , jag , mamma och gustavs kompis skall se cirkus i Ljugarn .

På onsdag är det varpa :) <3


Nu skall ni få nåra videoklipp som jag rekomenderar !



Pussycat dolls
Gillar inte dom men låtarna ..










Beyonce , hon är lätt bäst . idol




what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback