Helgen <3

Hejj alla som e gulliga och tittar <3


Sorry att jag nt skriver så ofta .
Helgen . As kul asså <3
Först när jag skulle åka bussen så var Karro där :) <3
Sen råkade jag gå på fel ;s .
Sen så fråga jag om jag hade gått på rätt men nejj du :D
Så jag bytte och då kom jag samma som nån Fanny o Karro :D <3
Karro och jag hade kul typ as kul . Sen när vi var framme kunnde jag shoppa med dem typ 50 min eller nåt . Vi var såklart inne på Bikbok men INTE Åhléns !!!!
Sen så gick jag till Annelies jobb  ( Majas mamma )
Och vi bah gick in och jag sa :
- Hejj jag söker Annelie Steen .
Hahahahahh fan va töntigt det låter ;D
När vi åkte hem så snacka vi en massa skit .
När jag kom dit satt Maja och såg tv :D
Vi ätade taco :D:D:D <3<3




                            ↑

Snacka om att denna film va grym <3
Vii såg den :D


På natten så hade vi grymt kul :D <3
Vi sovde i Saras rum :D <3
Vi läste typ nästan alla Julia tidningar i hela världen känns det som .
Sen fick Maja en tidning men Jesse mccardney <3<3<3<3<3
Jag ville ha han ;D
Så tog jag han och kröp under sängen sen hade vi fight ;D <3


Snacka om att vi hade skojj :D
Om ni nt har nån aning vem dom är så ...






Och Jesse MIIIIIN gulliga skitkorv Maja :D <3






/ er linnea ♥♥




what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback