Hjäääääälp ! xD

Hajjllåååå :) <3

Ganska kul skoldag iaf . Först gympa .
Typ kul .
Sen efter vi duschat så gick jö vii upp i klassrummet .
 Sen stog jag och snacka med tjejerna .
Då går Danne mot mig OCH SNACKA OM ATT MAN BLIR RÄDD han ba svänger precis framför miii ! ,
Sen slapp jag matten för jag var på gitarr
Det var matteprov med .
Fan asså vilken lycka .
Men inatt så skulle jag sova i Gustavs rum
Men han har liksom rummet där vi eldar under
så det va värsta hett .
När pappa kom hem efter mötet
typ viid 12 så sa han att jag skulle sova i miiitt
För liksom jag inte hade somnat ;D
Sen när jag la mej i min .
så ba puff sovde jag ;D

Jojoj ,

P u s s s <3

/ Er linnea ♥♥





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback