Vad är pingisrummet?

Hallå!

Förlååt för jag inte har bloggat idag!
Jag har egentligen bara suttit vid datan fast ändå inte blivit något!!:(
Eller jag vaknade vid  tolv , kom upp ur sängen vid halv ett!
Men det blir inget bloggande ikväll , tror jag.
För jag får inte sitta uppe på pingisrummet.
Karl/bror skall ha kompisar här ikväll.
Så då får jag inte va här uppe.
Kom på, har jag förklarat vad pingisrummet är?
Inte?
Det här är pingisrummet-

Här uppe så har vi tv , dvd , boxer , playstation , singstar och massvis med filmer!
Sen så har vi datan här uppe! :D
Vi har också en bäddsoffa här!
Så när vi har kompisar så är vi här uppe , eftersom mamma och pappa sover på andra sidan av huset!
Därför kan vi låta hur mycket vi vill!
Men varför heter det pingisrummet?
Jo för vi har även ett pingisbord här!
Yes!
Pingis-spelare är jag inte kan jag säga!
Jag är verkligen sämst på det!
Men jag får mig alltid ett gott skratt när jag spelar det med mina bröder :)

Jao där fick ni veta det!
Man lär sig nåt nytt varje dag , right?

Förut så hade jag fått en komentar av Isabelle
där det stod att hon var med i veckans blogg!
Man fick rösta hur många gånger man ville så då var jag på G! :D
Så jag röstade 65 gånger .
 Tänker rösta lite mer någon gång ;)

ha en trevlig kväll!
Jag hoppas mamma kommer hem med chippen&dippen till mig!


Postat av: I S A B E L L E - foto ♥

NAAAAAAAAAAAAAAAW! :DDD

vad snäll du är!!!!! :DDDDDDDD

du är bääääst! :DDDDDD

2009-12-27 @ 18:45:17
URL: http://iisssabelle.blogg.se/
Postat av: Liiiiisaaaa

Naaaw, vad du är sööt :)<3

2009-12-28 @ 12:58:14



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback