MED ANNIE , den förvirrade ...

Tjenare !! :DD

Nu sitter jag här framför datorn med Annie ;)
Vi kollar runt lite .
Ikväll skall vi först till högby till 18:30 och se Lucia ! :)
Sen skall vi till Vilmer och August på fest :)
Tror det är Åsa som fyller år !!
Efter drar vi till högby och ser konsert !!
Har bestämt att träffa några typer med :D
Sen drar vi hem och sover vid mig :)
Alltså blir det ingen idol för mig . Fast det skiter jag i . Calle skall inte  va i final , så whatever ...
På Lördag kväll skall jag till holmhällar - som sagt -
Det blir skit kul !! :)
På Julbord med några fantastiska familjer :) ♥ 
Nu skall jag hitta en tröja till Annie för hennes gick sönder idag :( ;)
Juste .
Vi har inte haft  någon lektion idag :D
HÄRLIGT !!!!!!


Postat av: JENNY FOTO ÄR MIN GREJ

SV: KLART VI SKA TRÄFFS :D

JO JAG HAR MOBILEN MED MIG, OCH JAG ÄR LIXOM PÅ KONSÄREN OCH LUCIAN EFTERSOM JAG SKA FOTO DE :D <33

SEE YA!

2009-12-11 @ 17:16:24
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/
Postat av: anna klintbom :))

Kmr oxå på konserten ! :D

Kanske ses ;))

// anna

2009-12-11 @ 18:01:47



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback