LISA KARLSSON!

Lisa Karlsson!

Du är en sjukt snäll flicka! :)
Jag blev vän med dig inom min bror , tänker inte gå in på det ( hhahhaa)
Du är alltid på topp humör!
Det kan jag säga för liksom från dig kommer det inte " Hej ..." -- " Hejhej" utan liksom du glader säger
" Tjenna" -- "Tjenare"
Jo du är en sjukt glad typ , like mii :)
Sen är vi båda chips älskare , fifan!
Ingen älskar chips lika mycket som denna töis öch jag!!
Haha . Vi blev verkligen glada när vi fick veta att båda älskar chips!!
Vi typ bah - Omg! Ni förstår vad jag menar . ¨
Back to reality .
Du är sjukt söt , usch om jag hade glömt det!
Du har världens finaste utséende , jag menar det du!!
Sen älskar jag verkligen ditt hår , långt och vackert!!
Du påminner om Bridget i systrar i jeans .
Tjejen alla vill va
Tjejen alla killar vill ha!!
Sen har du humor ..
Haha jag vet det för de ser man på den där videon på facebook!
Och  jag kan verkligen alltid berätta saker för dig Lisa :o
Som när jag bråkat med två vänner , då var du där direkt med dom rätta svaren!
Sen jag är ju alltid lika klantig!
Som när jag cykla i diket , då var du den första jag ville berätta det för .
Eftersom du ... Nej där vet jag inte ;)
Du mobbar mig mest då , fast det är roligt för jag mobbar tillbaka .
Haha känn på den du , store skitunge!
Men det är alltid lika roligt att smsa med dig!!
Du är inte som alla andra .
Liksom du är speciell , på ett bra sätt . host host .

Jao jag är ju sämst på dette , skriver på när jag kommer på mer :)



Älskar dig Lisa Karlsson!!♥


Postat av: Liiiisssennnnn :)

Alltså åh gumman.. Fy satan va glad jag blir. Jag har verkligen tårar i ögonen. Du är bara så bäst och det gillar jag! Verkligen sjukt fint sagt och jag tycker detsamma om dig hjärtat! Hahha, nej, du behövde inte gå in på detaljer om vissa saker och det är bra :) Hahha, tycker det är så roligt att vi är ganska lika. Och jag brukar också berätta saker för dig, för jag kan verkligen snacka med dig, för du förstår en. Och jag finns alltid vid din sida om något händer, som du nog märkt :) Pusss på den finaste tjejen. Jag älskar dig Linnéa Pettersson<3

2009-12-22 @ 10:36:35
Postat av: I S A B E L L E - foto ♥

tack! :D

2009-12-22 @ 15:24:45
URL: http://iisssabelle.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback