Linnéa kom på att ....

Jag inte har skrivit om vad jag önskar mig !!


 Tröja/Tröjor ifrån Gina Tricot!
Helt underbart fina kläder där!

Halsband helt enkelt!!
Jag hatar verkligen när man har en enkel tröja sen inget runt halsen!! Usch .
Jag har ca. 43 halsband redan men ge mig mer !!

Kläder ifrån Zara!!
Jag älskar Zara . Det ligger på top tre i klädaffärer!!
Eftersom vi inte har någon Zara affär på Gotland så önskar jag mig det av moster som bor i sthlm!! Perfekt :)

Kläder från Vila och Cubus .
Bildlös .

Systrar i Jeans | Film !
Bildlös.
Ja vad kan jag säga? Läst alla böcker!! Älskar systrar i jeans mest av allt , duger det?Kläder med märket - Fred Perry!
Gud . Sjukt snygga kläder!! Har en tröja . Fast ge mig mer :D


Nu fick ni se lite av mina önskningar ;)

GODNATTEN ! ♥

Postat av: JENNY

sv: JAA :-D <33

2009-12-20 @ 10:54:28
URL: http://piiigeliiin.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback