Linnéa happy child?

Jag har kommit på att alla säger att jag är glad!
Visst det kanske stämmer men jag kan faktiskt vara sur ibland ....

En dag i skolan skulle vi sitta i grupper .
Sen fick man en rund bit papper .
Längst upp skulle man skriva namnet på en i gruppen.
Sen skulle man skriva ett ord som man tycker stämmer in på den personen!
I min grupp var det Markus , Tobias och Edvin.
Så det skulle se ut tillexempel;

Edvin
Snäll .

( Kommer inte ihåg om jag skrev just snäll men tillexempel)

Sedan skulle man byta lapparna så man kunde se vad dom andra hade skrivit om en .
På alla! Jag menar alla!!
Stod det :

Linnéa
Glad

Det är ju alltid roligt att höra att man är en glad flicka eller hur?
Men jag har skade glädje också .
Vilket inte alls är bra .
Jag kan liksom le o skratta när någon brytit armen ( Vilket faktiskt har hänt två gånger)
Nu låter jag hur hemsk som helst .
Men jag skall absolut skärpa mig!!

Men tillbaka till glad .
Jo jag är glad!
Alla säger det , glad töis , glad flicka , glada Linnéa !






Postat av: FANNY JAKOBSSON

Helluh!

Du kan kolla min blogg har ny header

kommenter om du vill :D b

2009-12-20 @ 17:45:57
URL: http://fannyjakobsson.blogg.se/
Postat av: Jasmine Mathsson ;D

Du kan väl skriva om att du alltid typ säger "Har du tänkt på att...." ;D

2009-12-26 @ 00:14:40
URL: http://jasminemathsson.blogg.se/



what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback