KIM AND LINNEA - misslyckade upp till hundra procent ....

Halojj folket :)

Nu sitter jag här framför datorn med Karmen // Kim !! :D
Vi har varit ute och hoppat studsmatta i mörkret och kallheten ;)
Haha .
Det var  väl skojj ,  ni får bilder efter hand .
Men .
Idag så har vi haft sjukt kul i skolan , iaf jag !!
Har bakat pepparkakor och haft lite sköjj med min underbara grupp :D
Så ni vet så va pepparkakorna inte alls goda , fyfan x))
Nu sa Kim att dom inte fått smaka och det har vi , haha !! :D
Kim - Usch .
Haha .
Vi har också haft musik i skolan !!
Sjukt kul för vi kom på en egen text till We are the world !! 
Som också är underbara Jasmine/"J"'s favorit låt ! :)
Skit kul ! 
Sen på idrotten hade vi rugby . 
Sjukt kul , not . 
Haha . 
Men det var helt okej . 
Inte för jag spelade så mycket .... :) 
Men jag hade iaf Tobbe , .... och någon till i mitt lag x)) 
Ni får ett inlägg på våra misslyckande grejer idag :D


  





what's you name?:
remeber?:*

E-postadress: (visas endast för mej!)

Bloggadress/Bilddagboken:

Kommentera här sötis:

Trackback